Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Επιστολή κ. Ιωάννη Μονδάνου,δημοτικού συμβούλου

Θέλω να καταστήσω σαφές στον Κασιώτικο λαό και ιδιαίτερα στους ανθρώπους αυτούς που σε κάθε εκλογική αναμέτρηση με τιμούν εγκάρδια με την ψήφο τους, τα ακόλουθα : 
        Ενόψει των επικείμενων δημοτικών εκλογών "κάποιοι" διαδίδουν εις βάρος μου συκοφαντίες και συγκεκριμένα ότι εγώ προσωπικά σαν δημοτικός σύμβουλος κατά την διάρκεια της θητείας μου απέβλεπα εις ίδιον όφελος, εκμεταλλευόμενος την θέση την οποία κατείχα ως δεύτερος ,κατά σειρά αριθμού ψήφων, δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Κάσου. 
        Θέλω να τους πληροφορήσω λοιπόν , ότι δεν είναι γνώρισμα ούτε του χαρακτήρα μου , ούτε και της προσωπικότητας μου , να επιδιώκω να επωφεληθώ κατά τέτοιο τρόπο από τη συμμετοχή μου στα κοινά, όπως οι συκοφάντες μου διασπείρουν σκόπιμα στους Κασιώτες. Τους συνιστώ όμως ,να απέχουν από αυτούς τους ,εις βάρους μου, απαράδεκτους χαρακτηρισμούς καθόσον τυγχάνει φανερή η σκοπιμότητα τους.
        Επίσης, με προτρέπουν να μη συμμετάσχω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις εκλογές του προσεχούς Μαΐου με το πρόσχημα και την δικαιολογία ότι επί αρκετό χρονικό διάστημα υπηρέτησα τον δήμο μας ως δημοτικός σύμβουλος. Τους ενημερώνω λοιπόν αυτά, ότι θα συμμετέχω πάντα στις όποιες δημοτικές εκλογές, εφόσον το αποφασίζω ,γιατί θεωρώ ότι έχω να προσφέρω αρκετά ακόμη στον Κασιώτικο λαό και θα πάψω να συμμετέχω στα κοινά μόνο όταν ο λαός της Κάσου το αποφασίσει.
       Ακόμα , θα ήθελα να γνωστοποιήσω προς πάσα κατεύθυνση ,ότι εγώ δεν αποβλέπω εις ίδιον όφελος, δηλαδή, δεν εκτελώ έργα του δήμου μας επ'αμοιβή , ούτε προβαίνω σε πώληση οικοδομικών υλικών, όχι μόνο εγώ αλλά ούτε και άτομα πρώτου βαθμού συγγενείς μου, εξάλλου αυτό αντίκειται στις διατάξεις του Καλλικράτη.
      Επίσης με προβληματίζει το γεγονός ότι αυτοί οι γνωστοί άγνωστοι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ποτέ ένα έργο ονομάζεται δημοτικό και πότε ένα έργο εκτελείτε κατόπιν προσφοράς από ιδιώτη μηχανικό. Στην διάθεση κάθε Κασιώτη δίνω το δικαίωμα οποιουδήποτε προσωπικού μου λογαριασμού όσο και των πρώτων βαθμών συγγενών μου να διαπιστώσουν εάν υπάρχει έστω και ένα ευρώ κατάθεσης από τον δήμο της Κάσου. Με την συμμετοχή μου στα κοινά και τοποθετημένος στην οικονομική επιτροπή του Δήμου υπάρχει εδώ και όλα αυτά τα χρόνια το πόθεν έσχες που όποιος πραγματικά γνωρίζει τη σημαίνει αυτό ας αναρωτηθεί από ποιους έχει ζητηθεί και από ποιους δεν έγινε δεκτό και παραιτήθηκαν.
     Αντιθέτως, προσφέρω έργο σαν δημοτικός σύμβουλος αφιλοκερδώς και όποιος αμφιβάλλει για τα λεγόμενα μου μπορεί να το εξακριβώσει εξετάζοντας τους κανονισμούς λειτουργίας του δήμου μας.
     Κασιώτικε λαέ, να σταθείς στο ύψος των περιστάσεων και να αναλογιστείς ποιοι πραγματικά είναι αυτοί οι όποιοι μπορούν και έχουν την όρεξη να προσφέρουν στον τόπο. Συγκεκριμένα, και χωρίς να έχω την πρόθεση να περιαυτολογήσω , θα ήθελα να υπενθυμίσω σε "αυτούς" οι οποίοι προσπαθούν να "πετάξουν λάσπη" ότι η θητεία μου σαν αντιδήμαρχος το 2008 μόνο σαν επιτυχημένη χαρακτηρίστηκε από όλους .Αυτή για μένα είναι η καλύτερη επιβράβευση ! Ακόμα και όταν μετά από προσωπική μου απόφαση, επέλεξα να δοθεί όλο το χρηματικό ποσό που προβλεπόταν για την αμοιβή μου σαν αντιδήμαρχος, σε κάποιες οικονομικά ασθενείς οικογένειες της Κάσου ,ακόμα και τότε κατηγορήθηκα για ψηφοθηρία και λαϊκισμό από τους ίδιους ανθρώπους.
   Τέλος, θέλω να εκφράσω τις ολόθερμες ευχαριστίες μου σε όλους τους συμπατριώτες μου και ιδιαίτερα σε αυτούς που επί σειρά ετών με εμπιστεύονται και με τιμούν με την ψήφο τους και να ευχηθώ σε όλους υγεία , χαρά κι ευημερία.

Με εκτίμηση 
Μονδάνος Α. Ιωάννης 
Δημοτικός Σύμβουλος